maandag 17 januari 2011

Bhaktapur

Vandaag zijn Han en ik op pad geweest in Bhaktapur. Dit is een zeer oude stad, net even wat rustiger (en schoner!), en natuurlijk veeeel kleiner dan Kathmandu.
Omdat ik nogal graag snel mensen fotografeer heeft Han mij de opdracht gegeven om eigenlijk alles te fotograferen behalve dat.. Ik heb veel geoefend met scherpte/diepte, en ontzettend getraind om met het licht te spelen. Het licht was vandaag zeer vel, en dus moeilijk voor fotografie.

Hier wat foto's van de Durbar square in Bhaktapur




Na ongeveer een uurtje of twee op dit mega touristische plein te hebben gefotografeerd vonden we het wel tijd om eens te verdwalen. We liepen een straatje in wat uitkwam op een nog kleiner straatje, daarna onder een heel klein poortje door, en we kwamen uit bij de woonomgeving van de locale bevolking. Geen buitenlander te zien.. :)

En natuurlijk kon ik het niet laten om wat foto's van de mooie bevolking te maken..





Mensen fotograferen is echt mijn ding merk ik. Ik vind het leuk, spannend, en interessant. Zulke mooie koppen kan je toch niet laten lopen? Ieder heeft zijn eigen verhaal, en dat heb ik in real-life mogen meemaken.. :)

Het was een mooie dag, veel geleerd, en veel gezien. Nu gaan we lekker eten...

Namaste, Amber

6 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's! Kijk ernaar uit om de volgende te zien.

    Have fun

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MOOI Am! Ben trots op je en lees tussen de regels door dat je het erg naar je zin hebt! dikke kus, je mams

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oja, en misschien kun je de beveiliging bij het plaatsen van reakties er af halen? Het is denk ik niet voor iedereen te doen om iets te plaatsen. het is een beetje ingewikkeld! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super mooie foto's lief, ben echt onder de indruk!
    Wat een mooie mensen, zo puur....
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantstisch - speciaal de foto's van de kinderen.
    Geniet ze!

    BeantwoordenVerwijderen